sobota, 13 lipca 2013

The Versatile Blogger !

The Versatile Blogger !


Zostałam nominowana przez blog http://nikusiowata.blogspot.com/ Dziękuje :)


Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.




7 faktów o mnie :) 
1. Jestem uzależniona od słowa MAMA :) a gdy nie wiem o co chodzi zawsze pytam się ,, Mama?,, wtedy już każdy wie że nie wiem o co chodzi xd
2 Lubie jak dostaję miłe komentarze pod napisanym rozdziałem :) 
3. Uwielbiam koty. 
4. Nie lubię pisać opowiadań yaoi ale robię to dla was :) 
5. Nie lubię jak ktoś mnie poprawia w wymowie :)
6. Jak piszę coś śmiesznego w swoim opowiadaniu to śmieje się dość głośno i nie dowierzam co ja wymyślam. 
7. Chciałabym mieć chomika ale boje się że moje Rumi i Young-Mi ( koty ) go zjedzą :/ 

Nominuję:


Nominuje tylko 5:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ucieszy mnie jeśli zostawisz po sobie komentarzyk :)