poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Jedna ze stron życia PROLOG!

Jak widzicie nie musieliście długo czekać na PROLOG :D Mam nadzieje, że was zaciekawi :) Zapraszam do komentowania bo nie wiem czy mam pisać dalej czy dać sobie spokój :)




Jedna ze stron życia 
PROLOG

 Na dworze zapadała już noc. Mieszkałem teraz już całkiem sam. 
Siedzę teraz nad kartką papieru z czymś do pisania w dłoni, aby napisać wam swoją historię, swoją i moich przyjaciół. Postanowiłem to opisać gdyż moja głowa pełna jest wspomnień. Chce podzielić się z wami moimi poszczególnymi przeżyciami i nikomu z was nie życzę, aby wasze życie potoczyło się takim torem jak moje, Minho, Taemina, Jonghyuna i Key. 
Gdyby ktokolwiek opowiedziałby mi co może się wydarzyć, nigdy bym nie uwierzył, a gdybym to wiedział starałbym się zmienić bieg historii. Teraz siedzę tu i skrobie te kolejne słowa, a z każdym z nich jest mi coraz trudniej. Chce jednak aby ktoś kiedyś to przeczytał, żebym nie był z tym sam. Ta historia jest prawdziwa, a ty jesteś pierwszy z którym się nią podzielę. Czas aby świat poznał prawdziwą historię, a przynajmniej te część którą ja wam tu opowiem. Wiem, że nie wszyscy będą chcieli wierzyć To nic. Ja tam byłem i wszystko co wydarzyło się jest prawdziwe bez względu czy uwierzycie czy nie. A wszystko zaczęło się gdy byłem jeszcze małym dzieckiem...CDN...



7 komentarzy:

  1. Super !
    Czekam na ciąg dalszy ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz strasznie mi się spodobał prolog ^^
    Ja już nie mogę się doczekać na 1 rozdział! :D
    Strasznie mnie ciekawi o co chodzi z tą historią, że jak to było, co się wydarzyło?
    Tego na razie nie wiadomo dlatego z niecierpliwością będę czekać na rozdziały :3 ^^
    Weny i Hwaiting! <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy chcę to dalej czytać, skoro nikomu tego nie życzy. Jeśli to okaże się Angst? Nie lubię smutnych rzeczy, potem mam depresję :< Cóż, czekam na pierwszy rozdział, z nadzieją, że nie okaże się to coś smutnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo *~* czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział.
    Weny~
    Venus~

    Zapraszam do mnie: fell-and-lost.blogspot.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następny.Nie moge sie doczekać.Weny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że przypadkowo wpadłam na tego bloga, jest świetny!!!
    Prolog mnie bardzo zaciekawił
    Mam nadzieję że wkrótce pojawi się kolejny rozdział :)
    Weny!

    OdpowiedzUsuń

Ucieszy mnie jeśli zostawisz po sobie komentarzyk :)